پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری

غلامشاه قنبری که بعدازظهر روز یکشنبه ۰۸/۰۸/۹۰ با اتومبیل شخصی خود از شوشتر به سوی اهواز در حرکت بود، در حوالی پل بند قیر دچار سانحه شد. 

غلامشاه قنبری که در اثر واژگونی اتومبیل، از ناحیه فک، زبان، چانه و گردن دچار جراحت شدید گردیده و بیهوش شده بود، با اقدام بموقع اورژانس شوشتر، به بیمارستان خاتم الانبیاء شوشتر و سپس به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شد. 
  
پس از انتقال این هنرمند پیشکسوت به بیمارستان گلستان اهواز، در حالی که زبان وی تقریباً به دو نیم تقسیم شده بود، پزشکان و پرسنل بیمارستان با این استدلال که سی تی اسکن بیمار، در اولویت قرار دارد، از بخیه کردن زبان وی خودداری کردند. در ساعات بامداد، در حالی که زبان بیمار از شدت خون ریزی کبود شده بود، خروج خون از هر دو گوش بیمار موجب شد تا پزشکان معالج در ساعت 6 صبح به درخواست خانواده بیمار مبنی بر تسریع در بخیه کردن زبان، عمل کنند که طولانی بودن زمان خونریزی، هم اکنون موجب بروز تشنج دوره ای در ناحیه دست راست و نیمه راست صورت این هنرمند گردیده است. 

گفتنی است این هنرمند پیشکسوت خوزستانی، فعالیت هنری خود را از سالهای آغازین دهه ۴۰ جدیت بخشید و در سالهای خفقان ستمشاهی با ارائه یک اجرای جدید و حماسی از نغمه فولکلور "شیرعلیمردون" نقش مهمی در مبارزات فرهنگی علیه طاغوت ایفا کرد. در هفتمین جشنواره موسیقی نواحی کشور که در اردیبهشت 90 در تهران برگزار شد، از "پنج دهه فعالیت هنری" وی توسط معاونت هنری وزارت ارشاد تقدیر گردید. 



انتظار می رود اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، اقدام موثری برای حمایت از این هنرمند پیشکسوت خوزستانی انجام دهد تا مایه دلگرمی سایر هنرمندان گردید.

سردیارون به نمایندگی از همه همتباران و عاشقان استاد غلامشاه قنبری آروزی  تندرسی و سلامتی صدای ایل بختیاری را از خداوند منان طلب میکنیم .

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

حسين عزيزي بهداروند از گتوند خوزستان
ساعت12:02---8 اسفند 1390
باسلام و درود به سرداران و سردياران ايل
از خداوند سلامت كامل ايشان را آرزو مندم انشا الله كه خداوند اين خواننده و شير دل شجاع را به مردم ايران زمين باز گرداند چون بعد از مرحوم علاءدين اميد ايل ايشان هستند.از تمامي ايل تقاضاي دعا براي ايشان رادارم.


حسين عزيزي بهداروند از گتوند خوزستان
ساعت12:02---8 اسفند 1390
باسلام و درود به سرداران و سردياران ايل

از خداوند سلامت كامل ايشان را آرزو مندم انشا الله كه خداوند اين خواننده و شير دل شجاع را به مردم ايران زمين باز گرداند چون بعد از مرحوم علاءدين اميد ايل ايشان هستند.از تمامي ايل تقاضاي دعا براي ايشان رادارم.


reza
ساعت18:19---12 بهمن 1390
با آرزوی بهبودی کامل ایشان و آرزوی طول عمر با عزت برای وی و دیگر هنرمندان ایل بختیاری

حسن عیدی وندی
ساعت22:13---19 دی 1390
با سلام و دورو به سردیاران ایل
من این خبر را از مهندس علی قلی قنبری پسر عموی ایشان شنیدم برای ایشان آرزوی سلامتی و طول عمر دارم و بدانید که ایشان از خوانندگان قدیمی ایل هستند
من الله التوفیق فی کل امورکم


بابااحمدي
ساعت10:30---30 آبان 1390
آرزوي سلامتي براي اين هنرمند مردمي دارم.

saeed
ساعت21:57---26 آبان 1390
ba arezoye salamati baraye hanjareye talaee eileman.doroste ke bahman khan bonyangozar mosighie bakhtiarist va ostad korosh asadpor az ba savadane mosighie ma hast vali ostad ghanbari hanjareye bi naziri dare lotfan maro az haleshon bi khabar nazarin.kochaki az izeh malemire bakhtiari

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.